23. 4. 2004  |  947 Views  |   Trackback link  |  0 komentarjev

Študentska delavnica - napotki

Predviden potek prireditve:

9:00 Prihod udeležencev
9:15 Žrebanje skupin
9:30 Začetek dela po skupinah
12:00 Kosilo (sponzor Infos)
13:00 Izdelava predstavitev
14:45 Predstavitve projektov (vsaka skupina 10min)
16:00 Razglasitev rezultatov in podelitev nagrad (sponzor IskaTEL)

Dodatna napotila za udeležence kreativne delavnice Teleinfos 2004

Tehnologija današnjega časa nam omogoča številne nove izdelke in storitve, vendar pa vedno bolj ugotavljamo, da nam primanjkuje storitev, ki bi jih ljudje zares želeli in mogli uporabljati. Zato boste študentje iz različnih fakultet (v skupinah z vsakim članom z druge fakultete) s skupinskim delom, s svežimi idejami, kreativnostjo in iznajdljivostjo izdelovali projekte pod naslovom "ITkT izzivi v prihajajoči EU ".

Imeli boste povsem proste roke, važno je le, da se držite naslovne teme - kako uporabiti obstoječe in bodoče tehnologije za razvoj storitve, ki bi bila zanimiva za mednarodno populacijo? Katere so tržne niše, kjer bi lahko z relativno majhnim vložkom dosegli velik uspeh? Katerim dejavnostim bi lahko z boljšo ITkT podporo dvignili dodano vrednost? Je to turizem, izobraževanje, trgovina, posredovanje stikov... In končno, kako zasnovati sistem, da bi čim enostavneje dosegli ciljno populacijo? Za pomoč vam bodo na voljo mentorji.

Ker tehnologija sama po sebi ne rešuje problema, se moramo vprašati kakšne vsebine bomo ponujali ter kako bodo vsebine pokrivale obstoječe ali na novo ustvarjene potrebe ljudi. Pri tem je seveda pomembno vprašanje, kakšni bodo stroški ponudnika za posamezno storitev, koliko bodo posamezniki pripravljeni plačati za to in kako velik je potencialni trg. Tudi storitve, ki tehnično niso posebej zahtevne lahko doživijo velik razcvet (kot tipičen primer bi denimo lahko navedli kratka sporočila SMS).

S tehničnega vidika se moramo pri načrtovanju storitve spraševati o možnosti izvedbe, varnosti za uporabnika in ponudnika, stroških infrastrukture, stroških prenosa in obdelave podatkov, ceni uporabniških terminalov in predvsem o razumljivosti uporabe storitve in terminalov za potencialne uporabnike.

Poleg ekonomskih (poslovni načrt) in tehničnih značilnosti projekta je potrebno misliti na promocijo novega izdelka oz. storitve. Ne pozabite pomisliti o ciljni skupini uporabnikov vaše storitve, kako bi se lotili reklamne kampanje, kakšen način zaračunavanja storitev bi uvedli. In seveda še marsikaj.

Cilj vsake skupine je javno predstaviti idejo in prepričati komisijo, da je njihov projekt najboljši. Predstavitev bo omejena na največ 10 minut, pri čemer boste poskušali povedati vse bistvene ugotovitve. Iz predstavitve naj bo razvidno, da ste imeli v mislih tako tehnološki kot organizacijski, ekonomski (poslovni načrt) in promocijski (trženjski načrt) vidik projekta.

Posebnih priprav ne bo - do začetka delavnice premišljujte sami! Od udeležencev se pričakuje samo veselje do skupinskega dela, kreativnost in iznajdljivost. Komisija (mentorji iz fakultet in gospodarstva) bo iz predstavljenih projektov izbrala najboljšega, čigar člani bodo prejeli praktično nagrado. Za sodelujoče študente bo organiziran prost vstop in brezplačno kosilo na prireditvi.

Pripravil: Rudolf Sušnik 

back

« April 2004»
S M T W T F S
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Archive

  • 2012(1)
    • March(1)
  • 2011(14)
    • October(2)
    • September(2)
    • June(2)
    • May(2)
    • April(1)
    • March(3)
    • February(2)
  • 2004(3)
    • April(3)
  • 2003(1)
    • April(1)
  • 2002(1)
    • February(1)
  • 2001(1)
    • April(1)